ecommerce

Companiile de marketing sunt mereu în căutare de trafic și vânzări. Cu atâtea modalități de a atinge aceste scopuri, e greu de spus de unde trebuie să începeți. În acest articol o să încercăm să studiem două tehnici de marketing eficiente care să vă ajute să transformați vizitatorii în clienți.

Deci, haideți să vedem ce funcționează mai bine pentru a crește traficul pe website-ul dvs și pentru a crește substanțial vânzările.

1. Creați o campanie automatizată de E-mail Marketing

Când vine vorba de campanii care să crească conversiile, cea mai bună poziție la acest capitol este ocupată de e-mail-uri. Statisticile spun că e-mail-urile au un ROI aproximativ de 4300%. Pe lângă aceasta:

  • 80% din oameni spun că recepționează mesaje de marketing pe lângă e-mail-urile lor personale, zilnic;
  • 70% utilizează cupoane și discounturi de care află din e-mail-uri;
  • 60% spun că recepționarea de oferte speciale este motivul principal pentru care se abonează la diferite liste de e-mail-uri;

Deci, aceste statistici spun foarte clar cât de important este să dezvolți campanii de e-mail marketing, întrucât consumatorii sunt foarte atașați de acestea, mai ales dacă sunt derulate într-un mod interesant și dacă le aduc anumite beneficii.

2. Folosiți-vă de un coș de produse persistent

Situația în care cineva vizitează magazinul dvs online și găsește câteva produse interesante dar nu termină cumpărăturile în momentul respectiv, însă mai târziu când ajung acasă și își deschid laptopul, și găsesc coșul de produse gol, aceasta poate fi o frustrare adevărată pentur clienți și o sursă bine meritată care vă face să pierdeți atât clienți cât și vânzări. Opțiunea de coș persistent este simplă de utilizat și nu va permite ca produsele dintr-un coș de cumpărături să dispară pur și simplu, atât timp cât clientul este logat.